IX Carreira Solidaria Lugo Monumental

Data: domingo, 19 de decembro de 2010.
Hora: 11:00 h.
Lugar: Lugo
Distancia: 10.000 m aproximadamente.
Organiza: Concellería de Deportes do Concello de Lugo.

Categorias
Estableceranse as seguintes categorías Masculinas e Femininas:
Categoria E --------------Nadas/os entre 1989 e 1994
Categoría F --------------Nadas/os entre 1975 e 1988
Categoria G --------------Nadas/os entre 1965 e 1974
Categoria H --------------Nadas/os entre 1955 e 1964
Categoria I ---------------Nadas/os entre 1945 e 1954
Categoria J ---------------Nadas/os entre 1944 e anteriores


Inscripcións
A INSCRICIÓN ESTARÁ LIMITADA A 1.500 ATLETAS ENTRE A CATEGORÍA MASCULINA E FEMININA donativo de 2 € +1€ Aluguer Chip Non Propietarios Chip Amarelo
Inscricións ON-LINE 1300 PRAZAS a partires do Venres 3 de Decembro
Inscrición PRESENCIAL 200 PRAZAS a partires do Mércores 09 DE DECEMBRO
pagamento on-line de 2 € na web de http://www.championchipnorte.com/ tamén se pode aceder a través de
PECHARASE o MERCORES 15 DE DECEMBRO ás 20:00 h, OU NO MOMENTO NO QUE SE CHEGUE AOS 1.500 ATLETAS INSCRITOS, MOMENTO A PARTIR DO QUE NON SE RECOLLERÁN MÁIS INSCRICIÓNS, PECHÁNDOSE DEFINITIVAMENTE TODA POSIBILIDADE DE INSCRICIÓN.
DORSAIS PREFERENTES
Marca acreditada igual ou inferior a 00:36:00 en 10 km Para solicitar un Dorsal Preferente, será necesario solicitalo expresamente no proceso de inscrición. Se deberá de enviar un email á dirección deportes@concellodelugo.org co Asunto : “DORSAL ELITE LUGO MONUMENTAL” indicando :
Datos Persoais - Marca - Proba e Data da mesma
HABILITARANSE 3 CAIXÓNS DE SAÍDA EN FUNCION DA COR DO DORSAL ASIGNADO POLA ORGANIZACIÓN.
Os dorsais e os chips de cronometraxe entregaranse o día anterior da proba (18 de decembro de 2010) na CARPA DA ORGANIZACIÓN situada na parte traseira da Casa do Concello na Praza Maior en horario das 17:00 h ás 20:30 h e o día da carreira (19 de decembro de 2010) desde as 09:00 h ata ás 10:30 h dentro da mesma carpa.

Percorrido
A saída terá lugar no tramo peatonal da Ronda da Muralla fronte o Edificio Administrativo do Concello (Seminario) e discorrerá polo seguinte percorrido cunha distancia aproximada de 10 km.
Saída Ronda Muralla con xiro a esquerda en dirección á rúa Vilalba- Avda. Ramón Ferreiro, xiro á esquerda (180º) na glorieta da rúa Mariña Española (áncora), para voltar pola avda. Ramón Ferreiro, rúa Anxo López Pérez, praza da Constitución, ronda da Muralla ata a altura da Porta de Santiago, onde os corredores desviaránse cara á rúa Recatelo, rúa Ribadeo (meta voante El Progreso), rúa Xeneral Tella, Praza de Avilés, xiro á esquerda en direccion Avda Rodríguez Mourelo, xiro á dereita cara á avda. Ramón Ferreiro, xiro á esquerda (180º) na glorieta da rúa Mariña Española (áncora), para voltar pola avda. Ramón Ferreiro, rúa Anxo López Pérez, praza da Constitución, ronda da Muralla ata a altura da Porta de Santiago, onde os corredores subirán ao adarve da Muralla pola rampa fronte á Catedral para xirar á esquerda e afrontar unha volta polo adarve da Muralla ata chegar de novo á rampa, onde os corredores baixarán cara á praza Pío XII, rúa Bo Xesús, praza Sta. María, Alférez Provisional, rúa do Colexio dos R.R.P.P. Franciscanos, e chegada á Meta situada á altura da Casa do Concello.
Non estará permitido o acompañamento dos participantes mediante o uso de vehículos de axuda. A non
observancia desta norma implicará a inmediata descalificación dos atletas acompañados.
Estableceranse controis de cronometraxe de chip por todo o percorrido co fin de verificar que todos/as ós/ás atletas percorren a totalidade do circuíto. Estes controis rexistrarán tamén os tempos de paso parciais e totais. POR TANTO, É OBRIGATORIO PASAR POR ENRRIBA DAS ALFOMBRAS DE CRONOMETRAXE DISPOSTAS Ó LONGO DO PERCORRIDO. Os atletas que non reúnan todos os rexistros serán descalificad@s
O control da carreira pecharase 1h despois da chegada do primeiro clasificado.
Ao rematar a proba os/as corredores/as, unha vez entregado o CHIP de cronometraxe, poderán acceder á zona reservada para eles, onde atoparán os servizos de fisioterapia.
- APARCADOIROS: os atletas que se despracen en grupo e veñan en autobús disporán dunha zona de estacionamento ubicada na explanada do Pavillón Municipal (rúa Santiago).
-GARDARROUPA: Os atletas que queiran poderán dispoñer do servicio de gardarroupa.
-DUCHAS: os atletas unha vez rematada a carreira terán á súa disposición ás duchas das Pistas de Atletismo da Cidade Cultural (Parque Rosalía de Castro)


IX Carreira Pedestre do Nadal, San Cibrao das Viñas

Regulamento xeral

1. A saída e a meta estarán situadas nas Piscinas Municipais de Ponte Noalla, nas inmediacións do Polígono de San Cibrao das Viñas.

2. A recollida de dorsais e chips, farase dende as 9:00 horas ata media hora antes de iniciar a proba.

3. O percorrido será de 300 m. para a categoría pitufos, de 3 Km. para as categorías A - B - C - D, e de 8.5 Km. para as restantes categorías A saída será conxunta para as categorias de escolares e absolutos. Os escolares pararán na primeira volta e os restantes corredores completarán duas voltas (1 pequena e 1 grande).




 
Volta Pequena

4. A clasificación será absoluta e por categorías; os premios non son acumulables e só se recibirá o de maior cuantia. Recibirá o de menor importancia o inmediatamente seguinte clasificado.

Volta Grande

5. A organización contará co asesoramento da Delegación Ourensana de Atletismo, o Comité de Xuíces e a colaboración de organismos municipais competentes, que regularán o tráfico ó longo de todo o percorrido.

6. Todo corredor que chegue á meta sen dorsal ou chip, será desclasificado. Tamen deberá devolve-lo chip o finaliza-la proba para optar ós premios.

7. O percorrido estará sinalado cada Km.
8. A carreira estará controlada por Cronometraxe electrónico pola empresa CHAMPIONCHIP.

9. As inscricións estarán limitadas a 500 participantes.

10. Establécense os seguintes premios:
- 150€ - 100€ - 75€ - 60€ - 60€ - 60€ ós seis primeiros clasificados/as en material deportivo.
- Trofeo ós 3 primeiros clasificados/as de cada categoría.
- Camiseta técnica e bolsa do corredor para tódos/as participantes que rematen a proba.
- 60€ ós seis primeiros clasificados/as do concello de San Cibrao das Viñas en material deportivo.
- Medalla para tódos os pitufos participantes ata agotar existencias.
- Sortearanse numerosos agasallos e produtos gastronómicos, bicicletas e cestas de Nadal.


Percorrido

11. Establécense as seguintes categorías:
Con Saída ás 12:00 horas, distancia 3 Km:
A) Alevín: 2000 e 2001
B) Infantil: 1998 e 1999
C) Cadete: 1996 e 1997
D) Xuvenil: 1994 e 1995
Con Saída ás 12:00 horas, distancia 8,5 Km:
E) Junior - Promesa: 1989 - 1993

F) Senior: 1988 ata veterán

G) Veterán A: de 40 a 49 anos
H) Veterán B: de 50 a 59 anos
I) Veterán C: de 60 anos en adiante
Con Saída ás 13:00 horas, distancia 300 m:
Pitufos 2002 e posteriores

Perfil Percorrido
12. Premio especial ós 6 primeiros traballadores-empresarios do Polígono de Barreiros e San Cibrao das Viñas.

13. Debido o carácter estritamente deportivo e popular da proba, non se admitirán reclamacións. A participación é libre e leva implícito a aceptación do Regulamento Xeral da Proba. O Concello de San Cibrao das Viñas, asi como a comisión organizadora non se farán responsables dos danos físicos, morais ou materiais que ocasione a participación nesta carreira.

14. Aqueles aspectos que non se contemplen no Regulamento, resolveranse polo disposto no Regulamento de Federación Internacional de Atletismo.

15.A Organización obsequiará cun ágape a todos os participantes da proba.